SmartFlow: Entegre İş Akışı ve Gider Yönetimi Uygulaması
SmartFlow, iş akışı ve harcama yönetimini birleştiren kullanıcı dostu bir uygulamadır ve iç süreçleri kolaylaştırmayı hedefler. Artan uzaktan çalışma eğilimi karşısında özellikle iş akışı ve harcama yönetimini etkili bir şekilde ele almak isteyen bireyler için mobil bir araç arayanlar için uygundur. Mevcut formları hatırlatan 80'den fazla şablon seçeneği ile SmartFlow, talep gönderme ve onay sürecini basitleştirir. Kullanıcılar ayrıca onay yetkisini devredebilir, talepleri toplu olarak onaylayabilir, belirli kullanıcılar arasında belgeleri dolaştırabilir ve taleplere sınırsız dosya ekleyebilir.
Harcama yönetimi için SmartFlow, harcama raporlarını iş akışı taleplerine bağlama, seyahat harcama talepleri için NaviTime ile entegrasyon, veri girişi için IC kartlarını tarama, harcama taleplerini uzaktan gönderme, ödemeleri talep etme, fişleri uygulamada saklama, AI kullanarak otomatik olarak fiş detaylarını okuma ve çift ödemeleri önlemek için önceden tanımlanmış seyahat dönemleri belirleme gibi özellikler sunar.